MAAK KENNIS MET REDKEN

Creativiteit gëinspireerd door het straatbeeld. Schoonheid die kracht krijgt dankzij innovatie en wetenschap. Artistieke uitdrukking die geen grenzen kent. REDKEN wordt gedreven door passie, spirit en de magische energie van Newyork. Het merk inspireert stylisten op het gebied van educatie, innovatieve producten en creativiteit. REDKEN zet de toon en brengt vernieuwing voor nu en voor de toekomst.

PAULA KENT
Als jonge actrice in de late jaren '50, een tijd waarin het haar nog veelvuldig gebleekt werd, was Paula Kent niet erg gezegend met haar gevoelige huid en baby-fijne haar. Op de set in Hollywood had ze steeds vaker last van allergische reacties op producten die werden gebruikt. Nadat ze vele dermatologen en kappers had bezocht, bleek dat niemand de wetenschap achter de producten wist te vertellen. Niet veel later realiseerde Paula zich dat ze miljoenen mensen zou kunnen helpen die, net als zij, zachte en geconcentreerde producten nodig hadden.
Paula kent en haar kapper, Jheri Redding (samen vormden ze de naam REDKEN) startten het merk REDKEN met drie producten en intensieve educatieprogramma's voor kappers. De formules waren gebasserd op drie principes: proteïnetechnologie, gebalanceerde pH-waarden en exclusiviteit van de producten in aangesloten salons.

REDKEN DNA
INSPIRATION
Alleen de meest inspirerende influencers zijn verbonden aan REDKEN. Zo bestaan onze muses niet alleen uit Suki Waterhouse, Lizzy Jagger en Amber Le Bon, maar zet ook Victoria Koblenko zich op nationaal niveau in als style ambassador voor REDKEN.
FASHION
Ontdek de laatste haartrends van de FashionWeek door Guido Paula, REDKEN's Global Creative Director en 's werelds meest visionaire fashion stylist. Hiernaast werken we samen met studenten van de ArtEZ fashion design opleiding. Twee keer per jaar verzorgt REDKEN de fashion show van hun collectie.
INNOVATION
REDKEN is altijd on topic wat betreft de nieuwste technieken en ontwikkelingen op het gebied van haircare, styling, en haarkleuring.


redken shampoo